вівторок, 27 листопада 2018 р.

Мирослава Будчик: «Мені сподобалося все-все!»



День 21 листопада 2018 року виявився для мене особливо корисним, адже я побувала у Міській спеціалізованій молодіжній бібліотеці «Молода гвардія» на заняттях VIII Школи професійної майстерності «Молодий професіонал бібліотеки для юнацтва» у Києві, яку організувала Державна бібліотека України для юнацтва.
У заході взяли участь молоді фахівці обласних бібліотек для юнацтва зі всієї України. Спікери підготували змістовні доповіді, в яких торкнулися актуальної теоретичної та практичної проблематики сучасних бібліотек.
Дуже пізнавально виступила піар-менеджер, голова молодіжної секції УБА Оксана Бояринова, яка розповіла про організацію відкритий доступу до інформації у бібліотеках Німеччини.
 
Головний спеціаліст відділу підтримки дитячих та молодіжних громадських організацій ММіС України Наталія Задорожняк проінформувала про фінансову підтримку Міністерством молоді і спорту молодіжних проектів, які реалізуються в партнерстві з юнацькими бібліотеками.
Особливо цікавим був виступ старшого наукового співробітника відділу політологічного аналізу НБУ ім. В. Вернадського, доктора наук з соціальних комунікацій Тетяни Гранчак, яка поділилась досвідом візуалізації інформації в бібліотечно-інформаційній діяльності.
Чимало дізналася про академічну доброчесність, про яку розповіла заступник директора з науково-методичної роботи ДБУ для юнацтва Тетяна Сопова. Познайомилась з співзасновницею «Видавництва», автором літературного проекту «Це зробила вона» Лілією Омельяненко. Було ще багато інших цікавих зустрічей.
Інформативно-насиченим виявився для мене цей день! Я дуже задоволена! Найкращі враження, багато знань. Приємно провела час і багато чого навчилася! Я отримала чимало ідей та великий заряд енергії для втілення своїх задумів. Дуже цікаво було послухати виступи досвідчених професіоналів, тому що важко донести свій досвід і знання до інших так, щоб тебе зрозуміли правильно. Таких занять повинно бути більше! Я бажаю всім учасникам Школи подальшого успіху в своїй професійній діяльності!
Мені сподобалось все-все! Особливо – оновлений після ремонту інтер’єр бібліотеки, де навіть є камін. Із задоволенням ще відвідаю такі навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар